Úprava Webových Stránek

Napsal Leni (») 14. 12. 2012 v kategorii Novinky, přečteno: 513×
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

Vytvořit skutečně dobrou www stránku, ale není vůbec triviální. Fungující www stránky by měl splňovat pár elementárních podmínek. Začínaje správným umístěním ovládacích prvků, přes dobrý textový obsah, důvěryhodnou grafiku, optimální stavbu atd. Uvažovat o tom, že poprosíte kolegu nebo jeho studujícího syna aby Vám v základním html kódu poslepoval web, určitě už nikdo nemůže. Využijte raději profesionální tvůrce internetových stránek, ti jistě následují nejnovější trendy a potřeby svých zákazníků. Pokud Vám nevyhovuje realizace www stránek přes firmu, která se o vše postará, zkuste se s klidem obrátit na odborníky jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Velké množství manažérů webů investují obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC služeb, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je jistě dobré, ale pokud web není dobrý a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to nenávratně ztracené peníze. Profesionálně vytvořené www stránky prodávají, tedy plní svůj cíl. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvníků také nám žádný profit negeneruje. A bude pozdě na to zjišťovat proč webovka nemaká, když tolik investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto vytvoření webových stránekskutečným profesionálů s kladnou odezvou od spokojených zákazníků.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou dobu byly (a ustavičně budou) základem seo, či spíše, faktory působící na evaluaci www stránek a především i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text v prvé řadě. Avšak nyní už se stalo zřejmé, že váha anchor textu v lincích ztrácí svou hodnotu - verifikovaný skutečnost. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních postupů. Můžeme najít, že google klade především maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je těžké, lidé (možná) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.


Komentování tohoto článku je vypnuto.